Пропуснете заглавието Пропуснете банера Пропуснете навигацията
Пропуснете съдържанието

Ролетни индустриални врати и решетки-Техническо описание



Ролетни индустриални врати - техническо описание
Крилото на вратата се състои от ламели, свързани посредством шарнири. Ламелите са подредени така, че да не задържат дъждовна вода. Крилото е закрепено към навиващия се вал чрез елементи за окачване. Долният кант на ролетната врата е подсилен с профил, съответстващ на изискванията на съответния размер врата. Той от своя страна има еластично уплътнение за изравняване неравностите на пода. Ламелите на модел V80 са защитени от разместване в областа на шарнира.



ролетна врата

двустенна

ролетна врата

или едностенна

 
Ролетна решетка

Ролетна решетка
Решетката е изработена от плосък стоманен материал във формата на „пчелан пита“. Частите на решетката са свързани помежду си чрез здрави шарнирни елементи.  Долният кант на решетката е подсилен със стоманен винкел, съобразен с ширината и.




Направляващите релси:  
Направени от поцинкована стомана и се монтират чрез заваряване или чрез стоманени държачи. При стандартния вариант релсите са с пластмасови лайстни гарантиращи по-безшумно движвние на вратата.

 

Навиващ се вал: 
Направен от стомана, грундирана, размерът му е съобразен с максимално допустимото извиване – не повече от 1/500 от дължината му. Конструкцията на вала е съобразена с теглото на вратата. За да се обеспечи по-добро навиване на ролетната врата, минималния диаметър на вала трябва да е 168 мм. 

 

Самонапасващи се сачмени лагери  
За големи натоварвания. Те се явяват опора за вала. Позиционирани са върху конзоли. Закрепването на конзолите на направляващите релси става с анкери, дюбели или заваряване  –въконструкцията на място и/ или анкер плоскостите, които трябва да са инсталирани предварително  съгласно нашите конструкционни планове


Aufsteckantrieb

Двигател с директен монтаж (стандартно):
Електродвигател, който е изцяло прибран в пластмасова кутия, с вградена електромагнитна спирачка. Задвижката не се нуждае от поддръжка, функционира независимо от положението, в което е монтирана. Конструкцията й е изключително компактна и защитена. Мощността от задвижката се предава към тръбния барабан посредством стоманен вал. Ръчна манивела (с дължина около 300 мм) или верига за ръчно управление в случай на прекъсване на електрозахранването. Всички електрически връзки са на на двигателя. Работно напрежение 400 V. Двигателят е тестван съгласно TUV и VDE

 

Задвижване с верига с съоръжения за безопасност (специални размери)

Без нужда от поддръжка, напълно капсулирано и безопасно съоръжение, включва ръчна манивела или верига за ръчно управление в случай на прекъсване на електрозахранването. – както в случая с директен монтаж , но мощността от задвижката се предава към тръбния барабан посредством верижни зъбни колела от стомана и верига. Това задвижване  се нуждае от тестван по  TÜV предпазител, който задържа вратата от падане дори ако закрепващите елементи  откажат


Монтаж/електрически монтаж

Условията ни на монтаж са съгласувани със съществуващите предписания по DIN. В съответствие с тях разместването и включването на всички елекртически части съгласно схемата ни, както и захранването с ток и свързването на елементите с проводници е задължение на строителя.

Бележка: Предлагат се и следните варианти врати:

  • С електрическа задвижка за променлив ток, работно напрежение 230 V
  • С ръчно задвижване посредством пружинен вал за навиване на крилото на вратата (за врата с размери до 3000 х 2800 мм)

Пропуснете

Врати каталог с прелистване на страници

Online Blätterkatalog

 

Контакт & Въпроси


 
 
Отиди най-отгоре

Теми, които също може да представляват интерес за Вас